



48,00 zł
Cena regularna:
52,00 zł

55,00 zł
Cena regularna:
59,00 zł

52,00 zł
Cena regularna:
56,00 zł

69,00 zł
Cena regularna:
74,00 zł

72,00 zł
Cena regularna:
76,00 zł

60,00 zł
Cena regularna:
63,00 zł

36,00 zł
Cena regularna:
40,00 zł

64,00 zł
Cena regularna:
68,00 zł

30,00 zł
Cena regularna:
35,00 zł

57,00 zł
Cena regularna:
62,00 zł

53,00 zł
Cena regularna:
58,00 zł

62,00 zł
Cena regularna:
67,00 zł

Każdy sklep internetowy powinien posiadać opisany sposób postępowania w przypadku zwrotów i reklamacji, by klient dokonujący zakupu miał jasność co do sposobu postępowania w przypadku odstąpienia od umowy, bądź reklamacji zakupionego towaru.
Przykład:
Składanie reklamacji
W celu złożenia reklamacji, postępuj zgodnie z poniższymi krokami:
1. Formularz zwrotu/reklamacji
Wypełnij formularz zwrotu/reklamacji i dołącz go do przesyłki. Dokument powinien zawierać następujące dane: imię i nazwisko, adres e-mail lub adres do korespondencji, nr telefonu, wskazanie numeru produktu i przyczyna reklamacji, data zakupu oraz wystąpienia wady.
2.Odesłanie produktu
Składając reklamację prosimy o odesłanie produktu wraz ze wszystkimi jego akcesoriami oraz kopią faktury zakupu.
3. Wysyłka
Reklamowany produkt należy wysłać na adres:
Sklep firmowy "Ćmielów"
ul Planty 16B
25-502 Kielce
Uwaga! Możesz też skontaktować się z naszym Biurem Obsługi Klienta, wówczas sami odbierzemy reklamowany produkt od ciebie.
Zwrot towaru
Zgodnie z obowiązującym prawem, masz 14 dni na zwrot towaru. Aby odstąpić od umowy i zwrócić zakupiony u nas produkt, wypełnij potrzebne oświadczenie i wyślij go na nasz adres wraz ze zwracanym produktem/produktami:
Sklep firmowy "Ćmielów"
ul Planty 16B
25-502 Kielce
Do paczki z oświadczeniem i zwracanym produktem/produktami dołącz także wszystkie otrzymane z nim/nimi akcesoria oraz paragon lub fakturę.
Tę stronę możesz zmieniać tutaj:
Panel administratora > Wygląd i treści > Strony informacyjne > Zwroty i reklamacje